15-го жовтня о 14:00 на кінцевій станції швидкісного трамваю «Старовокзальна» відбулася презентація проекту «Київський швидкісний трамвай» – нового трисекційного трамвайного потягу та технологій реконструкції трамвайних шляхів.
У презентації взяли участь перший заступник голови Київської міської державної адміністрації Денис Басс та генеральний директор КП «Київпастранс» Микола Ламбуцький.
У ході презентації представники ЗМІ ознайомилися зі зразком нового рухомого складу, спеціальною технікою та експонатами новітніх технологій будівництва.
Учасникам та гостям презентації було запропоновано здійснити першу поїздку на швидкісному трамваї за маршрутом «вул. Старовокзальна – проспект Перемоги».
За словами першого заступника голови КМДА Дениса Басса, реконструкція швидкісного трамваю розв’яже безліч проблем громадського транспорту Києва. Зокрема, кияни знову матимуть змогу пересуватися містом швидко та без заторів, а місцеві мешканці не страждатимуть від шуму, який стояв довкола трамвайної лінії до реконструкції.
Так, спеціально для зменшення шуму та вібрації від руху швидкісного трамваю нові потяги облаштують збірними колесами із гумовими елементами, а рейки з’єднуватимуть сучасними пружними кріпленнями з гумовими підкладками. Окрім того, весь рухомий склад швидкісного трамваю матиме фальш-борти. Ці конструкції прикриватимуть колеса вагонів та у такий спосіб зменшуватимуть звук від їхнього руху. На завершення довкола лінії швидкісного трамваю встановлять шумозахисні екрани. Це унікальні конструкції, які розробили спеціально для Київського швидкісного трамваю.
«Це нові вагони європейського зразка – вони практично безшумні, із спеціальними візками, мають низьку підлогу для інвалідів, зручна кабіна водія оснащена відеокамерами, має кондиціонування. Наразі ми завершуємо реконструкцію колій. А вже до кінця року передбачається завершити перші 4 станції. В першому кварталі наступного року плануємо запустити усі 14 станцій швидкісного трамваю. Крім того, до Євро-2012 хочемо замінити весь рухомий склад на трамваї такого зразка. Перший екземпляр ми вже отримали, протестували і вже найближчим часом, по завершенню реконструкції, запустимо його в експлуатацію», – зауважив Денис Басс.
Нові комфортабельні потяги швидкісного трамваю оснащені внутрішнім та зовнішнім відеонаглядом з кабіни водія, вентиляцією салону та мають сучасний дизайн. В усіх вагонах – 40% низької підлоги, яка дозволяє користуватися транспортом пасажирам з особливими потребами та скорочує час висадки і посадки. Середня швидкість руху швидкісного трамваю зросте до 25 кілометрів/годину (до реконструкції швидкість була – 18 кілометрів/годину). Пропускна спроможність лінії збільшиться до 25 тисяч пасажирів на годину (до реконструкції – 13 тисяч на годину).
«До кінця року будуть відкриті вже в закінченому вигляді станції «Кільцева дорога», «Ромена Ролана», «Гната Юри» та «Сім’ї Сосніних». До кінця року лінія буде побудована технічно вся. Проблеми залишаться із облаштуванням станцій. Для того, щоб ми в цьому році могли ввести в дію ці чотири станції, могли закінчити рейки, нам потрібно близько 80 млн. грн. Бюджетом вони передбачені», – запевнив Микола Ламбуцький.
Загальна вартість реконструкції лінії швидкісного трамваю – 422,8 млн. грн. З міського бюджету на 2009 рік вже виділено 296 млн. грн. На часі – реконструкція нових зупинок трамваю. Так, у Києві мають відремонтувати ще три лінії швидкісного трамваю: від Кільцевої дороги до вул. Гната Юри; від проспекту Повітрофлотського до бульвару Лепсе та від бульвару Лепсе до вул. Гната Юри. Їхню реконструкцію мають закінчити навесні 2010 року.
У презентації взяли участь перший заступник голови Київської міської державної адміністрації Денис Басс та генеральний директор КП «Київпастранс» Микола Ламбуцький.
У ході презентації представники ЗМІ ознайомилися зі зразком нового рухомого складу, спеціальною технікою та експонатами новітніх технологій будівництва.
Учасникам та гостям презентації було запропоновано здійснити першу поїздку на швидкісному трамваї за маршрутом «вул. Старовокзальна – проспект Перемоги».
За словами першого заступника голови КМДА Дениса Басса, реконструкція швидкісного трамваю розв’яже безліч проблем громадського транспорту Києва. Зокрема, кияни знову матимуть змогу пересуватися містом швидко та без заторів, а місцеві мешканці не страждатимуть від шуму, який стояв довкола трамвайної лінії до реконструкції.
Так, спеціально для зменшення шуму та вібрації від руху швидкісного трамваю нові потяги облаштують збірними колесами із гумовими елементами, а рейки з’єднуватимуть сучасними пружними кріпленнями з гумовими підкладками. Окрім того, весь рухомий склад швидкісного трамваю матиме фальш-борти. Ці конструкції прикриватимуть колеса вагонів та у такий спосіб зменшуватимуть звук від їхнього руху. На завершення довкола лінії швидкісного трамваю встановлять шумозахисні екрани. Це унікальні конструкції, які розробили спеціально для Київського швидкісного трамваю.
«Це нові вагони європейського зразка – вони практично безшумні, із спеціальними візками, мають низьку підлогу для інвалідів, зручна кабіна водія оснащена відеокамерами, має кондиціонування. Наразі ми завершуємо реконструкцію колій. А вже до кінця року передбачається завершити перші 4 станції. В першому кварталі наступного року плануємо запустити усі 14 станцій швидкісного трамваю. Крім того, до Євро-2012 хочемо замінити весь рухомий склад на трамваї такого зразка. Перший екземпляр ми вже отримали, протестували і вже найближчим часом, по завершенню реконструкції, запустимо його в експлуатацію», – зауважив Денис Басс.
Нові комфортабельні потяги швидкісного трамваю оснащені внутрішнім та зовнішнім відеонаглядом з кабіни водія, вентиляцією салону та мають сучасний дизайн. В усіх вагонах – 40% низької підлоги, яка дозволяє користуватися транспортом пасажирам з особливими потребами та скорочує час висадки і посадки. Середня швидкість руху швидкісного трамваю зросте до 25 кілометрів/годину (до реконструкції швидкість була – 18 кілометрів/годину). Пропускна спроможність лінії збільшиться до 25 тисяч пасажирів на годину (до реконструкції – 13 тисяч на годину).
«До кінця року будуть відкриті вже в закінченому вигляді станції «Кільцева дорога», «Ромена Ролана», «Гната Юри» та «Сім’ї Сосніних». До кінця року лінія буде побудована технічно вся. Проблеми залишаться із облаштуванням станцій. Для того, щоб ми в цьому році могли ввести в дію ці чотири станції, могли закінчити рейки, нам потрібно близько 80 млн. грн. Бюджетом вони передбачені», – запевнив Микола Ламбуцький.
Загальна вартість реконструкції лінії швидкісного трамваю – 422,8 млн. грн. З міського бюджету на 2009 рік вже виділено 296 млн. грн. На часі – реконструкція нових зупинок трамваю. Так, у Києві мають відремонтувати ще три лінії швидкісного трамваю: від Кільцевої дороги до вул. Гната Юри; від проспекту Повітрофлотського до бульвару Лепсе та від бульвару Лепсе до вул. Гната Юри. Їхню реконструкцію мають закінчити навесні 2010 року.
Фото Тараса Бондаренка